sreda, decembar 12, 2007

Kuala Lumpur

Vec sam pisao da sam smesten u hotel koji je u samom centru. To mi je dalo priliku da upoznam sam down town.

U samom centru su 90 posto hoteli a ostalo poslovne zgrade. Stambenih nema. To sa tolikim brojem hotela me je stvarno iznenadilo, ipak sam ocekivao menhetnovski pristup da ipak skoro sve budu poslovne zgrade. Ali ne. Hotel, hotel, hotel.... Ne zna se koji je veci od kojeg.

Raspitali smo se ovde da li ima jos cega u KL i gde obicni ljudi zive. Pa se spremamo ovih dana malo da obidjemo i siri centar grada i osetimo pravi zivot u ovom gradu.

Setajuci prvo vece gradom naisli smo i na market kvart u kojem je jedna ulica kineska ulica. Mene je najvise podsetila na prolaz na Zelenom vencu u najgora vremna. Samo sto ovde postoje mini boxovi sa bukvlano svime sto vam moze pasti na pamet. I Sve je jeftinije bar 2-10 puta od onih cena za koje ja znam. O kvalitetu necu da sudim, ali mislim da su stvari kvalitetnije od onih kinsekih kod nas i da su ovde one koje se rade u trecoj smeni kada Nike menadzment spava :) Sve je puno ljudi, svi se cenkaju... Ulica radi ceo dan i noc.


Taksisiti su zanimljiva fela. Moras i sa njima da se cenkas i to dobro. Razni ljudi su taksisti, a pre neko vece smo sa jednim imali diskusiju o staroj Jugi kakvu bi pozeleli svi politicari te bivse zemlje. Kada smo dosli do rasprave o 15 km morske obale koju Bosna ima i kako je time ostecena kao bivsa republika, shvatio sam da vise ne treba govoriti odakle dolazis. Da bukvalno je covek znao koliko u kojoj republici zivi muslimana, zasto se gde sta desavalo. Naravno mi smo na tapetu.

Pa posle recite da nismo dosli do statusa prekvalifikovanoe civilizacije.

Eh da. Policije nema nigde. ili ih ja bar nisam video.

1 Comments:

At 11:36 PM , Blogger ch b said...

Ulica radi ceo dan i noc.
Ima mnogo sta da se vidi, a i veoma je ugodna za boravak.
Super komentari:) I slike su lepe... Drago mi je sto si imao prijatan put:) Ch

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica