nedelja, decembar 09, 2007

Atina – Katar

Bila je ovo predivna prilika da odgledam filmove iz holivudske produkcije za koju ne bih rekao ni da postoji. Komedije kojima se ne smejes cak ni kada kecapom isprskaju glavnog glumca ili akcione filmove u kojima superheroj sve resava u zadnji 2 minuta filma i to naravno pesnicama.

Lep air-bus, udoban, usluga dobra. Klopa solidna. Izbor muzike takodje dobar.

I onda sletanje u Dohu. Aerodrom unutra nije veci od Beogradskog, samo je bar 20 puta puniji I frekventniji. A I povrsina piste je isto toliko puta veca. Tu sam nasao neku konekciju koja mi je omogucila da promenim statuse koje ste pratili kako se ne biste mnogo nasekirali zbog mene  Klopao sam nesto za sta kazu da je piletina. Ubacio jos jednu valutu u novcanik i na jedvite jade ubio skoro 3 sata slobodnog vremena. Prosto covek nema sta da radi tamo.


Poleteo sam za Kuala Lumpur oko pola dvanaest i odmah na satu dodao pet sati, sto je ukupno 7 sati od Beograda. Kazu da se ovako covek lakes prilagodi mestu gde putuje, nego da to uradi u samom trenutku dolaska.

U inat svima koji su ocekivali zanimljive BBC vesti za sada je sve islo dobro :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica