ponedeljak, decembar 10, 2007

Konacno....

I konacno sam na izlazu iz aviona. Da li sam andole ostavio u Bg? Prvo sto mi pada napamet pre nego sto sam izasao napolje i suocio se sa 29 stepeni i vlaznoscu od u tom momentu samo 80 posto. A ja u duksu, sa jaknom u ruci.


Aerodrom prelep. Uredjen. Cist. Sa tapaciranim stolicama, ali one nisu masne i izgorele. Odmah smo morali vozom (onim sto ide automatski bez vozaca) u drugu zgradu gde je pregled pasosa i preuzimanje prtljaga.

Sve bez guzve. Nekoliko redova. Dovoljno saltera. Sve ide relativno brzo. I ovde se ljudi razvrstavaju u grupu kojoj i mi pripadamo sa nasim pasosima i onu drugu - ali ovoga puta malezijsku. Dakle i EU i svi ostali smo zajedno. Prvi put posle X putovanja. U stvari se i ne secam kada sam zadnji put bio na nekom prelazu a da ne pise "non EU".

Sve ide brzo. A onda. Opet mi pravimo problem. Ne mogu da nas nadju na spisku u kojem stoji koliko dugo mozemo da ostanemo u zemlji. Da li smo SFRJ, SRJ, SCG, ili samo S. Prvo nam kazu 15 dana, pa onda opet konsultacije pa nam kazu mesec dana. Svejedno nam jer mi ostajemo manje od 10 dana.

Posle toga jos jedna briga. Da li je nas prtljag dosao sa nama ili cu moati svako vece da perem ves kako bih mogao sutra normalno da izgledam. Srecom torbe su dosle gde i mi, a ne u Australiju ili Papua Novu Gvineju.

Cenkamo se sa milijardu napasnih taksista ispred aerodroma. Vlaga i temperatura ipak idu njima u korist. Uspevamo da se dogovorimo i krecemo put KL, koji je oko 50 km od aerodroma.

Sve je zeleno. Mnogo zeleno. Iz aviona sam prilikom sltanja prvi put video hiljade hektara pokrivenih zelenim palmama. Vlaga pogoduje vegetaciji....

Veciz daljine se naziru bliznakinje, do skora najvise zgrade na svetu. Grad pun oblakodera. Ja sam smesten u hotel u samom centru. Vidim Kongresni centar gde ce biti konferencija. Ali ne samo to pogled mi je takav da, da sam slucajno u Parizu, onda bih sigurno gledao u Ajfelov toranj :)

Dakle, moj pogled iz sobe:

1 Comments:

At 12:05 PM , Blogger Unknown said...

Sad znamo tacno gde si... Na oko 9,4 sati (dakle malo severo, a vise zapadno) od "bliznakinja", preko onog kanala :)
Ako budemo imali goriva, mozda i svratimo da te posetimo :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica