ponedeljak, jun 09, 2008

Stapici

Od prvog dana jedem iskljucivo korsiteci stapice. Mnogo je lakse nego sto sam pretpostavio. Iako tehnika nije bas kakva treba da bude, nemam problema u koriscenju.

Trebace vremena da to bude skroz dobro ali posle ovih mesec dana vise u kineskim restoranima necu jesti viljuskom :)


Navikavanje na japanske tradicionalne rwstorane ide malo teze, pa sedenje u takvom polozaju umanjuje apetit. Tzv japanska dijeta :)


U tradicionalnoj kuci

Postavio sam neke fotke na Picasu, pa tamo mozete videti vise fotki. Pratite link: http://picasaweb.google.com/bozicn/Japan2008

2 Comments:

At 5:39 PM , Anonymous Anonymous said...

Nagovoricemo Zaka da obezbedi japansku hranu za tvoj dolazak u Petnicu! I stapice naravno, mada ne sumnjam da ih svugde nosis sa sobom kad si ih tako zavoleo:)

A zauzvrat mi kupi original japanke sto si mi obecao!

Veliki pozdrav, vidimo se na gmailu!

 
At 6:57 AM , Anonymous Anonymous said...

E moj Nidzola sudeci po slici moraces ti burazeru na kakav seminar za doskolovavanje u koriscenju stapica... Ma na kraju daj da mi sredimo da se to organizuje to lepo u Petnici, Kinezi ionako dolaze, valja se pripremiti :))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica