petak, jun 06, 2008

Engleski jezik

Ucite strane jezike. Obavezno.

Bilo koji.

"Izgubljeni u prevodu" je film koji sam odgledao do pola jer sam zaspao, ali su mi njega mnogi navodili kada sam se spremao za ovaj put. Medjutim to je samo lite verzija onoga sto se ovde desava.

U ovih prvih 4 dana sreli smo oko 25 ljudi koji su bili ucesnici nasih aktivnosti i jos mnogo njih sa strane, ali ukupno smo naisli na 1,5 osoba koje govre engleski. U ovo sam uracunao i svih 0.01 ljudi koji znaju nekoliko recenica.

Jako je zanimljivo kada nekoga nesto pitate a onda on ponovo pitanje (ako je kratko) pa onda pocne nesto na japanskom. Ili odmah pocne da prica na japanskom.

Sa druge strane jako su raspolozeni da se angazuju i da probaju da pomognu. To nema sumnje. Gosti su im glavni prioritet. Svi pokusavaju nesto da urade. Ali...

No vec smo se pomalo privikli pa uz pomoc nemustog jezika resavamo glavninu situacija.

Ako se vratim i pocnem da komuniciram rukama, pokazivanjem, onomatopejama i drugim elementima gestovnog govora vi imajte razumevanja i vrati te me na pravi put.

I kao sto rekoh. Ucite strane jezike.

4 Comments:

At 9:30 PM , Blogger Unknown said...

Sunak li ti kalaisani
A ja mislio da su ovi Japančerosi koji su bili ovde loši
Pa oni ispadoše glavne poliglote

:)

Drž se Džoni, Srbija je uz tebe
A i ako ne uspeš da se objasniš onomatopejama nabavi negde džepni prevodilac na japanski
To mora da ti pomogne

:)

 
At 3:06 AM , Anonymous Anonymous said...

opet se pokazala idiotija spoljne politike koja zagovara prosirenje do Tokija... Kako bismo se sporazumevali s novom federalnom jedinicom? Ne daj se Nikola! Tokio je srce Srbije... :> *

 
At 2:45 PM , Blogger Unknown said...

Mene je onaj film "Izgubljeni u prevodu" bas bacio u depresiju tada davno kad sam gledao, tako da ga ni ja nisam mogao da odgledam do kraja... Nadam se da nije bas sve onako.

 
At 3:23 PM , Blogger Unknown said...

e ma rokaj srpski, kad već ne znaju engleski bolje će te razumeju, garantovano! ;o)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica