nedelja, decembar 16, 2007

Over

Evo me na aerodromu u Dohi. Cekam poletanje za Atinu. Napustio sam Maleziju, zemlju koja me je mnogo pozitivno iznenadila.

Juce popodne sam proveo u obilasku zanimljivih lokacija u samom centru grada. Shvatio sam da je KL u celini jako uravnotezenog izgleda, tj svi delovi su podjednako razvijeni. Mislio sam da je samo fensi deo grada u kom smo mi bili takav, ali ne. U sustini KL je jako moderan i lep grad. Sa dosta lepih gradjevina iz perioda britanske kolonijalne vlasti.

Zeleznicka stanica u KL


Nacionalna dzamija


Trg nezavisnosti

Naravno ima siromasnih kvartova, ali toga ima svuda. A cak i deo grada koji se zove China Town je jako simpatican.

KL je grad u kojem bih mogao ziveti. Doduse malo bi mi smetala visoka vlaznost vazduha, ali bih na neko odredjeno vreme mogao boraviti tamo.

Kada se vratim nazad postovacu jos neke fotke kako bih vam ilustrovao sam down town Kuala Lumpura.

Kao neka vrsta zakljucka, Malezija je drzava koju svakako treba posetiti. Ima mnogo sta da se vidi, a i veoma je ugodna za boravak.

1 Comments:

At 2:31 PM , Blogger Unknown said...

Obuci jaknu! Stavi sal, kapu i rukavice... duboke cipele,!!! I popij par amoksicilina! I ono sto budes belo vido kad dojes je sneg!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Pocetna stranica